Правила Flèches Nationales

Опис

Для задоволення зростаючого попиту французьких і міжнародних рандонерів і рандонерок, що хочуть разом зустрітися не тільки у Провансі, Audax Club Parisien просуває і реєструє командні заходи, подібні до Flèche Vélocio, створеного у 1947 році. Ці заходи називаються Flèches Nationales, і вони проводяться як у Франції, так і за її межами.

Такі заходи можуть називатися:

  • Національний Флеш (Fleche Nationale),
  • Великодня стріла (Easter Arrow),
  • Національна стріла (National Arrow). Слово «національний» може бути змінене на назву країни, регіону, або відомої особистості.

Такі заходи повинні бути організовані згідно правил Flèche Vélocio.

Flèche Vélocio має три основні особливості:

  • Проникнення командним духом, так як це командні заходи.
  • Показати все, на що ви здатні за 24 години заходу, не зважаючи на обмежену підготовку і складні погодні умови.
  • Зібратися разом у символічному місці, і провести час разом у приємному спілкуванні і святкуванні.

Flèche Vélocio бере свої корені від традиційного великоднього велосипедного заїзду у Провансі (Easter Cycling Rally), що організовувала Французька Федерація Велотуризму (French Federation of Cyclotourism), у пам’ять Пола де Віве (Vélocio).

Таким чином, маршрути всих заходів Flèche повинні бути спрямовані до обраного місця зустрічі, куди з’їжджаються всі команди. Ми пропонуємо обирати мальовничі або історичні місця, на кшталт:

Підсумок правил Flèche Vélocio

Кожна команда обмежена кількістю учасників та учасниць від трьох до п’яти. Велосипеди, екіпаж яких складається більше ніж з однієї людини рахуються за одного учасника.

Команди постійно знаходяться в русі протягом 24 годин. Жодна зупинка не повинна тривати більше двох годин.

Кожна команда прокладає свій власний маршрут протяжністю щонайменше 360 кілометрів. Цей маршрут команда повинна подолати за 24 години, але мета — проїхати якомога більше.

Капітан команди повинен подати організатору пропозицію маршруту з планом прохождення. Організатор затверджує маршрут і визначає контрольні пункти на ньому.

Якщо фініш планується на неділю, то команди можуть стартувати починаючи з 6:00 п’ятниці, і закінчуючи 10:00 суботи. Різні команди не можуть рухатися разом. Якщо кілька команд вибрали одну точку старту і маршрут, час старту повинен бути рознесений щонайменше на годину.

Команди повинні підтвердити час старту, а також час проходження всіх контрольних пунктів. На 22-ій годині від старту, позиція команди повинна бути відмічена на кожній маршрутній карті. За останні дві години кожна команда повинна проїхати щонайменше 25 кілометрів.

Команди не зобов’язані доїхати до заявленого місця фінішу, чи зупинитися на фініші, якщо вони доїхали туди раніше. У гомологації буде зазначене місце, де перебувала команда за сплином 24 годин від старту команди. Наприклад, ви стартували о дев’ятій годині в суботу. Ваша картка повинна бути проштампована о сьомій годині у неділю (22 години), і, щонайменше за 25 кілометрів далі, о дев’ятій годині (24 години).

Машини супроводу заборонені. Команди можуть мати машини підтримки, але підтримка дозволена лише на зупинках.

Для того, щоб Flèche був затверджений ACP, необхідно щоб:

  • Щонайменше троє учасників і учасниць проїхали однакову відстань і дісталися фінішу разом.
  • Подолана відстань повина бути в межах ±20% від протяжності заявленого маршруту, але щонайменше 360 кілометрів.
  • За останні дві години, що команда провела на дистанції, було подолано щонайменше 25 кілометрів.
  • Капітан команди, або його помічник з’явився на фініші з восьмої до десятої години, і подав організатору заповнені бревет-картки.

Зобов’язання організатора

Audax Club Parisien затверджує всі заходи Flèches Nationales. Місцевий організатор несе повну відповідальність за організацію свого заходу.

Адміністративні процедури

Організатор зв’язується з Audax Club Parisien (ACP) чи їх місцевим представником для отримання права на проведення Національного Флеша. Audax Club Parisien зберігає за собою право відкликати право проведення заходу, якщо організатор не дотримається правил.

У бревет-картках, що використовуються на заході, повинно бути зазначено: «Перевірено і затверджено Audax Club Parisien» («Verified and validated by the Audax Club Parisien»). Картки повинні бути затверджені до їх друку.

Дати проведення заходу повинні бути надіслані ACP до 15 листопада року, що передує року проведення заходу. В такому разі захід включається у офіційний календар ACP. Flèche повинен проводитися на великодень (за Григоріанським календарем). Місцевості, де в цей час ще сніжно можуть відкласти дату проведення до кінця травня.

Організатори повідомляють про дати проведення заходу місцевому представнику ACP одночасно з подачею заявки на проведення заходу у ACP для забезпечення поінформованності місцевої рандонерської громади.

Організатор бере на себе зобов’язання владнати всі вимоги місцевих, регіональних і національних законів, щоб забезпечити проведення заходу. Це включає в себе отримання дозволу для руху по дорогах загального користування, якщо це необхідно.

Організатор подає запити на користування приватними дорогами, ділянками, подорожі через ділянки під охороною, або обмеженого користування, запит на організацію харчування, публічне відтворення музики, тощо.

Вартість реєстрації

Організатор визначає вартість участі у заході, намагаючись не завищувати її. Такі заходи не повинні приносити прибуток.

Організатор чи місцевий представник ACP передають невелику суму з кожної команди Audax Club Parisien для покриття витрат на реєстрацію результату. Платіж робиться в кінці року після отримання річного рахунку.

Затвердження результатів і нагороди

Організатор повинен перевірити кожен заїзд учасників і учасниць, особливо: відстань, що було подолано, у порівнянні з заявленою протяжністю маршруту; наявність відміток з усіх контрольних пунктів; також відстань, подолану в останні дві години. Якщо все вірно, організатор пересилає підсумковій звіт по результатам координатору заходів Flèche від Audax Club Parisien у Францію, чи місцевому представнику ACP, який об’єднає всі заходи Flèche, що проходили у даний період, і сам надішле їх прямо ACP. Результати повинні бути надіслані до 31 жовтня року проведення заходу.

Для отримання затвердження, організатор повинен включити у звіт наступне:

  • Назву клубу-організатора,
  • Назву і дату проведення заходу,
  • Назву і/або номер команди,
  • Ім’я та прізвище всіх райдерів і райдерок,
  • Асоційований клуб всіх райдерів і райдерок,
  • Місце і час старту команди, включаючи день, годину і хвилину,
  • Місце, в якому була команда станом на 22-гу годину заходу, включно з подоланою на цей час дистанцією,
  • Місце, в якому була команда станом на 24-у годину заходу, включно з подоланою на цей час дистанцією,
  • Дистанцію маршруту, вказану при реєстрації,
  • Список тандемів і список жінок-учасниць для кожної команди.

Кожен учасник і учасниця, що отримав номер гомологації, отримає сертифікат, в якому буде зазначено подолану відстань. Audax Club Parisien надішле сертифікати організатору або місцевому представнику ACP після щорічної церемонії нагород ACP, що відбувається на початку січня. Організатори можуть доповнити сертифікат медялями чи іншими нагородами за їхнім побажанням.

Контактна особа

Sophie Matter
3960 ancien chemin de Salernes
F-83570 COTIGNAC
[email protected]

Audax Club Parisien може змінити чинні правила у будь-який час.

Переклад оригінального документа: https://www.audax-club-parisien.com/en/our-organizations/fleches-nationales/#reglement-fleches-nationales