Правила проведення Brevets Randonneurs Mondiaux

Правила проведення Brevets Randonneurs Mondiaux

Бревети RANDONNEURS MONDIAUX проводяться по правилам проведення бреветів Audax Club Parisien.

Стаття 1

Тільки Audax Club Parisien має виключне право на підтвердження результатів заходів BRM по всьому світу. ACP реєструє кожен бревет. Кожен бревет отримує номер підтвердження (чи реєстраційний номер). Ці номери присвоюються в хронологічному порядку по часу отримання заявок на реєстрацію. ACP реєструє всі бревети з 1921 року — року заснування клубу.

Стаття 2

Бревети відкриті для кожного велосипедиста-любителя незважаючи на його чи її приналежність до будь-якого клубу; учасники мають бути застрахованими1, 2. Особа, котрій не виповнилося 18 років повинна мати при собі дозвіл від її батьків або законних опікунів.

Дозволені будь-які пересувні засоби, що приводяться до руху тільки силою людини, що і є єдиною вимогою до цих засобів.

Стаття 3

Для участі у бреветі учасник повинен заповнити форму реєстрації і оплатити її вартість встановлену організатором. У деяких країнах учасник повинен підписати відмову від відповідальності.

Стаття 4

Кожен учасник повинен бути застрахований персонально, або бути членом застрахованої групи3.

Стаття 5

Кожен, хто приймає участь у бреветі виконує норматив самостійно. Також учасник повинен слідувати правилам дорожнього руху. ACP, організатори, місцевий представник ACP та його чи її асоціація не може відповідати і не приймає відповідальності за будь-які нещасні випадки, що можуть відбутися під час проведення бревета.

Стаття 6

Для руху вночі пересувний засіб повинен бути обладнаний переднім і заднім вогнем, міцно прикріпленим до пересувного засобу. Вогні повинні бути справними весь час упродовж бревета (настійно рекомендовані запасні вогні, запасні лампи обов’язкові4). Щонайменше один задній вогонь повинен світитися постійним світлом. Учасник, не забезпечений такими засобами не допускається до старту.

Вогні застосовуються від заходу до сходу сонця, а також при будь-яких інших умовах недостатньої видимості — туман, дощ, тощо. Кожен учасник чи учасниця, незважаючи на те, чи їде він чи вона у групі, чи самостійно, повинні дотримуватися цих вимог. Кожен повинен мати свої особисті вогні! Всі учасники повинні вдягати світловідбивні жилети, світловідбивні смуги та ремені (наприклад ремінь Сема Брауні) чи будь-який інший пристрій чи одяг, що розміщує світловідбивний матеріал спереду та ззаду учасника.

Будь-які порушення цього правила нічної їзди веде до негайної дискваліфікації.

Стаття 7

Кожен учасник чи учасниця повинні бути самозабезпеченим. Машина супроводження чи будь-які інші способи підтримки учасників заборонені. Персональна допомога дозволена тільки на контрольних пунктах дистанції. Будь-яке порушення цих вимог веде до негайної дискваліфікації.

Організатор може утворювати стартові групи, але так як кожен учасник чи учасниця рухається з комфортним йому чи їй темпі, він чи вона може покинути таку групу в будь-який час. Жоден учасник чи учасниця не може розглядатися як голова групи. Будь-які знаки відмінності — джерсі, пов’язка, напис «капітан» та ін., — заборонені. Всі учасники зобов’язані поводитися цивілізовано і дотримуватися правил дорожнього руху, законів та встановлених місцевих правил. Всі учасники повинні поважати місцеві звичаї та правила пристойності.

Стаття 8

На старті кожен учасник отримує бревет-карту та таблицю, де зазначені маршрут та контрольні пункти5. Учасник чи учасниця повинні дотримуватися зазначеного маршруту. Якщо учасник чи учасниця залишає маршрут, він чи вона має повернутися на маршрут в тому самому місці, щоб бути певним, що таким чином не було скорочено шлях маршруту, якщо інше не вказано організатором. Учасники повинні зупинитися на контрольному пункті для того, щоб поставити штамп у бревет-карті. Організатор також може поставити неоголошені контрольні пункти по маршруту, щоб запевнитися в тому, що учасники дотримуються заявленому маршруту.

Організатор зобов’язаний використовувати бревет-карти Audax Club Parisien чи бревет-карти, схвалені Audax Club Parisien.

Стаття 967

Організатор може влаштовувати контрольні пункти без представників на них. На таких контрольних пунктах учасники повинні отримати штампи у місцевих установах, що зазначені організатором, таких як місцеві магазини чи заправні станції. Інформація, що заноситься до бревет-карти включає час і дату проходження контрольного пункту (для бреветів, що тривають більше 24 годин).

Для контрольних пунктів без представників організатора де немає можливості поставити штамп — наприклад, у випадку прибуття на контрольний пункт вночі, — учасники повинні або (1) відправити поштову картку з інформацією про контрольний пункт (час, дата, повне ім’я, вказане при реєстрації, та приналежність до клубу), або (2) записати до бревет-карти інформацію, що може бути розміщена на доступних орієнтирах на цьому контрольному пункті, записуючи також час та дату проходження цього контрольного пункту. Коли учасник чи учасниця відправляє поштову картку, він чи вона повинна внести відмітку до бревет-карти PC (що означає postcard) з часом та датою коли поштова картка була відправлена. Організатор на власний розсуд вирішує яким чином учасники будуть відмічатися на контрольному пункті.

Пропущені штампи, пропущені відмітки про час проходження контрольних пунктів чи загублена бревет-карта є підставою для дискваліфікації. Кожен учасник чи учасниця особисто несуть відповідальність за заповнення та збереження бревет-карт.

Стаття 10

Часові межі проходження дистанцій встановлюються наступним чином (в годинах і хвилинах, ГГ:ХХ): 13:30 для дистанції 200 км, 20:00 для дистанції 300 км, 27:00 для дистанції 400 км, 40:00 для дистанції 600 км та 75:00 для дистанції 1000 км8.

Додатково, учасники повинні прибувати на контрольні пункти в проміжку часу, вказаному як час роботи відповідних контрольних пунктів. Часові відмітки робляться на кожному відкритому контрольному пункті. Якщо учасник чи учасниця прибуває на контрольний пункт після закриття цього контрольного пункту і організатор не проти такої затримки, що могла бути викликана непередбаченими обставинами, яких учасник чи учасниця не могли уникнути — такими як зупинка для допомоги при дорожньо-транспортній пригоді чи закритті дороги, — організатор може прийняти рішення допустити учасника чи учасницю до продовження участі у бреветі. Поганий засіб пересування чи зношеність його механізмів, втома, недостатня форма учасника чи учасниці, голод тощо не являються непередбаченими обставинами та контролюються учасниками особисто, тобто не можуть бути виправданням пізнього прибуття на контрольний пункт.

З урахуванням всього вищезазначеного, відсутність відміток про проходження всіх контрольних пунктів, навіть якщо загальний час проходження бревета вкладається у часові межі загального проходження дистанції, веде до дискваліфікації.

Стаття 11

Шахрайство, обман чи навмисне порушення цих правил веде до виключення учасника чи учасниці з усіх заходів під егідою ACP.

Стаття 12

На фініші учасники повинні підписати бревет-карти та повернути їх організатору9. Бревет-карти будуть повернені учасникам після того, як результати будуть затверджені ACP і будуть присвоєні номери результатам кожного учасника та учасниці. Заміна бревет-карти у разі втрати її організатором не передбачено.

Бревети не є змагальними заходами, тобто складення рейтингів за часом проходження не передбачено. Кожен учасник чи учасниця може замовити собі пам’ятну медаль. Всі охочі отримати таку медаль повинні зазначити це у своїх бревет-картах. Платіж приймається на фініші.

Стаття 13

Існують наступні медалі означають успішне проходження бревета: бронзова медаль за 200 км, срібна медаль за 300 км, кіноварна медаль за 400 км, золота медаль за 600 км та срібна медаль за 1000 км. Дизайн медалей змінюється після кожного бревета Париж — Брест — Париж. Вартість медалей встановлюється організаторами бревета.

Супер Рандонер (Super Randonneur): цей титул отримує кожен або кожна, хто протягом одного року виконає серію бреветів 200, 300, 400 та 600 км. Також доступна медаль для тих, хто отримає такий титул. Учасники повинні надати підтверджувальну інформацію організаторам бревета на додачу до плати за медаль. Організатор може отримати медаль перевіривши номери результатів охочого або охочої отримати медаль.

Стаття 14

Бревет повинен проводитися незалежно від інших заходів, що можуть проходити в тому ж місці та в той же час.

Стаття 15

Будь-яка активність щодо бреветів у географічній області, як от складення рейтингів, видача нагород, визначення викликів тощо, як для учасників, так і для клубів знаходиться виключно в компетенції представника ACP і його асоціації.

Стаття 16

Захід організатора може бути сплановано тільки в його, організатора, географічній області в календарі ACP, де б не була розташована точка старту. Організатор зобов’язаний використовувати бревет-карти його географічної області. Організатор може бути зазначений вдруге у календарі ACP як «organizer connected» у іншій географічній області за згодою представника ACP у цій географічній області, маючи формальне зобов’язання виконувати перший підпункт цієї статті.

Стаття 17

Приймаючи участь у бреветі, учасники погоджуються на публікацію їх ідентифікаційних даних, таких як зазначені учасником чи учасницею ім’я та прізвище, а також часу проходження дистанції. Такі персональні дані ніколи не можуть бути використані в комерційних цілях або передані третій стороні для таких цілей.

Стаття 18

Будь-яка особа, що реєструється на бревет та починає його проходження (бере старт) тим самим погоджується на наступне: всі скарги чи питання щодо бревета безпосередньо чи його організації повинні бути надані організатору у письмовій формі протягом 48 годин від закінчення бревета. Організатор розглядає скаргу і направляє її до «Commission des Randonneurs» Audax Club Parisien у Францію чи до місцевого представника ACP для прийняття остаточного рішення.

Стаття 19

Будь-які запитання стосовно остаточного рішення буде відправлено на розгляд ради Audax Club Parisien з рекомендаціями для представника ACP та клубу. Рада Audax Club Parisien буде остаточним суддею у рішеннях будь-яких суперечок чи питань, що виникли, і не можуть бути розв’язані безпосередньо цими правилами.

Посилання


  1. Коментар представника ACP в Україні: Відповідно до Правил Дорожнього руху України (далі ПДР), наявність страхового поліса не є обов’язковим. ↩︎ ↩︎

  2. Коментар Moguls Audax: Також згідно з ПДР велосипед не є механічним транспортним засобом, і не повинен мати полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. ↩︎ ↩︎

  3. Дивіться коментарі 1 і 2 до [статті 2](## Стаття 2). ↩︎

  4. Коментар Moguls Audax: Виглядає, що правила потребують перегляду, так як сучасні велосипедні вогні світлодіодні, і їх надійність значно перевищує надійність ламп розжарення, що, ймовірно, використовувалися в період написання правил. Ми хочемо сказати, що ми не висуваємо вимоги мати запасні лампи до тих учасників, хто користується світлодіодними приладами, але ці умови залишаються дійсними для тих, хто продовжує користуватися приладами з лампами розжарення. ↩︎

  5. Коментар Moguls Audax: Бревет-карта та обов’язкові відмітки в ній не передбачена нашим клубом, так як контроль проходження дистанції ведеться по GPS треку учасника. Ми можемо, за бажанням учасника або учасниці, надіслати йому або їй заповнену згідно GPS треку бревет-карту із вклеєною маркою по пошті. Також ми надсилаємо електронну версію заповненої бревет-карти з маркою за замовчанням. ↩︎ ↩︎ ↩︎

  6. Коментар Moguls Audax: Як уже згадувалося в коментарі 5 до статті 8, ми не використовуємо бревет-карти на дистанції бревета. Це правило наведене у зв’язку з тим, що воно представлене в офіційних правилах, і ми повинні їх публікувати у тому вигляді, в якому їх дає ACP. ↩︎ ↩︎

  7. Коментар офіційного представника ACP в Україні: У випадку, якщо на контрольному пункті немає представника організатора, то учасник зобов’язаний підтвердити проходження цього контрольного пункту документально, відповідно до інструкцій, отриманих від організатора. Документальне підтвердження проходження контрольного пункту – будь-яке, на вибір організатора, яке дозволяє перевірити проходження учасником контрольного пункту. ↩︎ ↩︎

  8. Коментар офіційного представника ACP в Україні: Відкриття і закриття контрольних пунктів розраховується від середньої швидкості, що залежить від дистанції бревету: до 600 км – від 15 до 30 км/год, більше 600 км – від 13,5 до 30 км/год ↩︎

  9. Коментар Moguls Audax: Як уже було згадано в коментарях 5,6,7 до статей 8 і 9, ми не видаємо бревет-карти учасникам на старті, тобто вимога про підписання і здачу карти не розповсюджується на бревети нашого клубу. Заповнена бревет-карта буде надіслана на електронну пошту учасника та, за бажанням, у фізичному вигляді на поштову адресу. ↩︎